سنگر دفاع از آرمانها

سنگر دفاع از آرمانها
لایحمل هذا العلم الا اهل البصر والصبر 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سنگر دفاع ازآرمانها و آدرس sangaredaa.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در واقع، پرویز شیخ طادی برخلاف روند غالب در سینمای ایران، با طراحی و انتخاب دقیق جزیی ترین عناصر مورد نیاز برای بیان داستان مورد نظرش و چیدمان دقیق این اجزاء در کنار هم، روایتگر موضوعی شده که تحت لوای آدم های فیلم دیده می شود.
او در این اثر سینمایی با انتخاب دو نسل مختلف ( پیرمرد و پسربچه)، از صهیوینست ها، که علی القاعده متعلق به گذشته و آینده هستند، ضمن تبیین چیستی و اهداف غیر انسانی این عده، از رفتارهای غیرانسانی و نابودگری که با هدف تکثیر خود مرتکب می شوند، پرده بر می دارد.
شیخ طادی با انتخاب پیرمردی صهیونیست( با بازی تحسین برانگیز علی نصیریان) وایجاد موقعیت های فردی، خانوادگی و اجتماعی و با افشاگری در مورد این نوع شخصیت ها، تفکری که چنین محصولات خطرناکی دارد، به مخاطبان معرفی کرده و به چالش می کشد و رسوا می کند.
تأثیر آموزه های پیرمرد بر پسربچه نیز بوضوح حاکی از آن است که این نوع آدم نماها نه تنها بر اعمال و مقاصد شوم خود اصرار دارند، بلکه با تربیت نسل های آینده ساز ( که پسر بچه نمادی از این افراد است)، برآنند که بر دامنه این طرز تلقی ضد بشری بیفزایند تا عقده های سرخورده و نابهنجارشان را از این طریق گسترش دهند.
این رویکرد، اگرچه توسط یک فیلمساز مسلمان به قالب فیلم درآمده و بر پرده سینماها نمایش داده می شود، اما به نحوی هوشمندانه و دقیق نشان داده می شود که به مثابه زنگ خطری برای همه جوامع انسانی است.
در واقع، این فیلمساز ایرانی با تهیه و تولید اثری سینمایی و مبتنی بر توانایی حرفه ای و قابل رقابت با آثاری از این دست، معضلی جهانی را به تصویر کشیده و در حقیقت بخوبی ماهیت صهییونیست ها را برملا کرده و به تمام جهانیان این اخطار را می دهد که مراقب نسج تفکرات ویرانگر امثال شخصیت پیرمرد « شکارچی شنبه» باشند.
دیدن فیلم سینمایی « شکارچی شنبه » و آگاهی از آنچه شیخ طادی با زبان سینما اعلام کرده، وقتی ضروری تر به نظر می رسد که در نظر داشته باشیم در نقطه مقابل این طرز فکر و شیوه بیان آن، که برآمده از آموزه های اسلام و انقلاب اسلامی و پیشرفت های هنری سینماگران کشورمان است، فیلمسازان مزدور صهیونیست های تشکیل دهنده مافیای قدرت و ثروت در ینگه دنیا، دهها فیلم از جمله « فهرست شیندلر» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، را ساخته اند و با کمال وقاحت و با سطحی بسیار وسیع از رنگ و لعاب عوامل و عناصر سینمایی، واقعیت های محرز تاریخی را به نفع صهیوینست ها تحریف کرده و با استفاده از امکانات بسیار گسترده نرم افزاری و سخت افزاری سینمای آمریکا، به مظلوم نمایی متوسل شده اند تا موقعیت متزلزلی که صهیونیست ها در دنیا دارند را تثبیت کنند و بر غصب بیت المقدس و سه دهه ظلم و جنایت در حق مردم مسلمان فلسطین پرده بپوشانند.
نکته دیگر اینکه مافیای یادشده با انواع و اقسام ترفندها و برنامه ریزی های تبلیغاتی، زمینه دیده شدن فیلمهای سفارشی اش را فراهم می کند؛ از جمله اینکه با هوچیگری فیلم اسپیلبرگ را در مراسم اسکار در بوق و کرنا قرار می دهند و به این نحو در سایر کشورها نیز برای این اثر کاملاً کذب مخاطب به وجود می آورند، همچنین اخیراً بعد از گذشت سالها از تولیدآن، برای یادآوری مجدد این فیلم، توسط یکی از نشریات مطرح در آمریکا به عنوان بهترین فیلم ۲۵ سال اخیر انتخابش کردند و دوباره هوچیگری های تبلیغاتی و ….
در مقابل این حجم ثقیل تبلیغات و هوچیگری دشمنان بیت المقدس و فلسطین، حداقل کاری که باید کرد دیدن این فیلم و توصیه دیدن آن به همه کسانی است که اهل فهم و آگاهی هستند.
“شکارچی شنبه” در حوزه‌ای وارد شده است که به فرمایش مقام معظم رهبری، استکبار جهانی اجازه‌ ورود رسانه و هنر تصویر را به آن نداده است.
فیلم «شکارچی شنبه» به لحاظ موضوع، فیلمی متمایز از آثار مشابهی است که به نقد صهیونیسم و افراطیگری یهودی می پردازند که البته رسیدن به لایه های پنهان این موضوع، به گفته شیخ طادی محصول گفت وگوی او با بسیاری از یهودیان بیطرف و بررسی متون و اندیشه های اسرائیلی است.
این فیلم برای نخستین بار در دنیا حرف های جدید و متفاوت از صهیونیست می‌زند و به همین دلیل است که هیچ جشنواره‌ای حاضر نشده این فیلم را بپذیرد. و در همین حال، ویزای یکی از بازیگران جوان این فیلم که بورسیه تحصیلی برای یکی از کشورهای غربی گرفته بود، صادر نشده است و عوامل ساخت این فیلم در ایران از سوی رسانه های صهیونیستی تهدید شده اند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, ] [ 13:5 ] [ قربان طیبی راد ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

" ن والقلم و ما یسطرون " بسم الله و بالله و صلّ الله علی محمّد و علی اله الطاهرین با سلام به روح امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران ... سلام به رهبرفرزانه انقلاب امام خامنه ای (مدّ ظله العالی) و درود به ارواح شهیدان که " شمع محفل بشریتند" ، آنان که برای یاری دین خدا و دفاع از انقلاب اسلامی قد علم کردند و شهد شهادت نوشیدند ... . با توجه به اینکه " جنگ ما ، جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا خاتم زندگی وجود دارد و به تعبیر رهبر معظم "روزی خواهد شد که خاطرات شهدا دوای آلام جوانان ما باشد " وازطرفی " سیاست ما عین دیانت ماست " و " امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد ." توفیق حاصل شد تا در این عرصه نیز بر اساس محورهاو موضوعات زیر فعالیتی دیگر را آغاز نموده و ادای دینی کرده باشم . به امید عنایت وهدایت الهی و توجهات امام عصر (عجّل) و همراهی شما خوبان که به ما سر می زنید و با ارائه نظرات خویش استمرار بخش راهمان خواهید بود . انشاء الله
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 4266
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



سایت سیاسی فرهنگی مرصاد20
.WFeedTitle{font-family:tahoma;font-size:0pt;color:#003399;text-decoration:none;font-weight:600}.WFeedTitle:hover{color:#ff4400;}.WFeed{font-family:tahoma;font-size:8pt;color:#003399;text-decoration:none;}.WFeed:hover{color:#ff4400;};
استخاره آنلاین با قرآن کریم


فال حافظ


فونت زيبا ساز
گل سرخ
jange narm(www.jnarm.blogfa.com)

مقر افسران جنگ سايبري خراسان شمالي

مقرموعود
سنگر جنگ هاي سايبري (NALENDAR)
sirat.ir" >بصیرت سایبری وب گاه یک افسر جوان جبهه جنگ نرم

  مقر افسران جنگ سایبری


 گروه سایبرے مهندس میرزابیگی

 جنبش مصاف

عشق فقط یک کلام


<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ --> /

مصاف با شيطان; border=

<-- start logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->

مبارزه با شيطان پرستي

<--finish logo cod off http://sezaranti666.blogfa.com/ -->
.::عصر یقین::.
وبلاگ تحليلي خبري بصيرت 1389
//*start of ashoora.ir amaliat*
داغ کن - کلوب دات کام
سوالات شیعیان از اهل سنت
پايگاه تخصصي حجاب آنلاين گالری تصاویر سوسا وب تولز JSON-RSS RSS service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=rss JSON service URL:http://api.khabarfarsi.net/api/news/top/1?tid=*&output=json

تبادل لینک

خرید بک لینک